Apabila serangan Shaqs! – WD Vault

Saya tidak akan berbohong. Semasa saya menonton Cabaran Big Shaq, Saya makan salad mozzarella dan tomato. Ia adalah lazat. Kurang selera: imej perut kanak-kanak gemuk dan lemak yang mengelilinginya.

Shaq pasti menjadi sangat marah pada saya ketika saya melayannya – hampir sama gila kerana dia berada di anak-anak malam tadi, kerana mereka telah meniup nasihatnya. Dia berjalan ke gym dan muncul semua bola yang mereka ada bersama. Semua dengan tanda dagangannya monotone. “Dia tidak mempunyai wajah yang gila,” kata seorang kanak-kanak. “Saya hanya tertanya-tanya apa yang sedang berlaku, seperti dia muncul bola kerana dia memberikan kita yang baru atau sesuatu?” Dia menjelaskan: anak-anak telah berbohong kepadanya, seseorang telah melemparkan bola mengelak di wajah seorang gadis. Beliau adalah MAD. “Saya menjalani diet yang sama, jadi saya merasakan perkara yang sama yang anda rasakan. Saya tidak boleh meletakkan mayonis di sandwic saya, sama ada,” katanya. Sudah tentu, dia adalah 27 kaki tinggi sehingga mayones tidak benar-benar membuat penyok.

Jadi dia menundukkan anak-anak kepada pelatih yang “tidak suka anak-anak, jadi tidak akan ada masalah,” katanya. Yikes. Dokumen terus memberitahu setiap anak secara individu. Kemudian anak-anak menyertai. “Apa yang kamu lakukan untuk bertemu Shaq?” Tanya ibu Chris. Dan kemudian Tarik Tyler pelatih tiba. Oh tidak. “Saya fikir kami sudah mencukupi anak-anak ini,” katanya. Dan kemudian dia meletakkan anak-anak untuk melakukan berjalan kaki kepiting. Ketam berjalan! Saya mungkin menonton TV mozzarella, tetapi saya tidak melakukan berjalan kaki kepiting, tidak kira siapa yang menjerit kepada saya. Jalankan, anak-anak, berlari!

Tetapi sebenarnya, ia sukar untuk anak-anak. Kit Miskin mempunyai serangan panik. Dia tidak mempunyai gejala fizikal, tetapi bernafas keras dan tersedak. Malah Shaq mendapat gementar dan mengunyah pelatih. “Saya bukan doktor, tetapi itu tidak kelihatan seperti kebimbangan,” katanya. “Nah, saya seorang doktor, dan dia tidak akan mengalami serangan jantung,” kata Doc.

Jangan sekali-kali menghiburkan: Menonton orang lain berjalan dengan Shaq, masing-masing seperti tiga kaki lebih pendek daripada dia. Saya tertanya-tanya sama ada ia pernah membosankan baginya. Kerana ia sentiasa lucu kepada saya.

Dia berhenti sekolah-sekolah anak-anak untuk menyerang mereka. “Bukankah saya memberitahu anda jika anda merosakkan di dalam kelas saya akan mencium anda di hadapan semua orang?” Beliau berkata sebelum menanam lemak pada seorang anak lelaki. “Saya hanya bercakap dengan Britney Spears dan dia bercerai dari Kevin Federline dan dia datang untuk awak,” katanya kepada yang lain. Dia hanya softie besar.

[link href = “http://dailywd.womansday.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/2007/07/03/nup_106766_0250.jpg” link_updater_label = “luar” target = “_ blank”]

gambar

Oh kerana menangis berapa banyak orang yang perlu mereka uji bakat America’s Got Talent? Adakah ia seolah-olah seolah-olah seumur hidup mereka telah mengalahkan orang yang kalah di pentas atau adakah saya? Ia ternyata menjadi replay episod minggu lepas. Saya masih melihat, hanya untuk melihat sekilas Leonid the Magnificent sekali lagi. Hebat memang – semak DVR anda, orang. Ia akan berbaloi. – Amy DiLuna

Bagaimana comel adalah Shaq? Bincangkan dalam komen!

Loading...