Hantu Korban Kecelakaan Kereta Dapat Dilihat dalam Foto Viral

gambar

Sal Vazquez / Facebook

Foto Ahaunting tempat kejadian kemalangan maut di Stanton, Kentucky sedang membuat pusingan di Facebook kerana didakwa menunjukkan hantu mangsa meninggalkan tubuhnya.

Menurut berita tempatan, seorang penunggang motosikal terhempas di Lebuhraya 15 pada kira-kira pukul 5:30 malam pada hari Selasa. Penunggang motosikal, yang merupakan satu-satunya yang terlibat dalam nahas itu, dibawa ke sebuah hospital tempatan, di mana dia kemudian meninggal dunia.

Pelupa yang disengajakan, Saul Vazquez mengambil gambar kemalangan itu dari teksi traknya. Foto itu, yang sejak saat itu telah menjadi virus, kelihatan menunjukkan garis besar angka yang berlegar di atas di mana tubuh mangsa kelihatan berbohong.

Banyak pengguna media sosial yang membuat spekulasi bahawa ini adalah semangat mangsa motosikal, sementara yang lain lebih ragu-ragu.

“Saya fikir ada orang yang meninggal dunia melihat wataknya memandang ke atas badannya sendiri,” kata pengguna Facebook, Carmen Clay.

Walau bagaimanapun, yang lain tidak pasti.

“Ia bukan jiwa, jika anda melihat dengan berhati-hati ia hanya sebahagian daripada cawangan pokok dan daun,” kata pengguna Facebook Ravi Kamboj..

Apa pendapat kamu?

Loading...