Peretas Terang Haiwan Yang Teruk A Florida Golf Course

Fikirkan imej di atas adalah dari flick dinosaur? Tidak. Ia adalah gambar yang ditembak di Hole 7 Kelab Golf Myakka Pines Florida minggu lepas.

Pemain golf yang berharap untuk mendapatkan permainan mereka terpaksa berhenti tiba-tiba selepas buaya yang besar (dianggarkan 12 hingga 13 kaki panjang) dikesan berhampiran tiang bendera. Para pemain cukup pintar untuk memberikan ruang yang cukup hewan itu, tetapi mereka masih dapat meraih beberapa gambar, yang kemudian dipasang di laman Facebook kelab.

Post oleh Myakka Pines Golf Club.

BERKAITAN: Sebuah Octopus Datang TINGGI INI Untuk Melarikan diri dari Akuarium Seattle

Foto-imej luar biasa yang dijana agak respons, dengan kebanyakan pengguna dalam talian mempersoalkan kesahihan mereka. Walaupun buaya kelihatan hampir terlalu mengejutkan untuk tidak menjadi Photoshopped, pengurus besar Myakka Pines, Mickie Zada, mengesahkan kepada The Blaze bahawa gambar-gambar itu adalah urusan sebenar.

BERKAITAN: Berenang Keluarga Photobombed Dengan Hantu Gadis yang Tenggelam Di Sungai

Zada juga bercakap dengan ESPN, dan beliau berkata buaya pada dasarnya adalah norma di padang golf, yang dibina di atas paya. “Kami mempunyai banyak buaya di sekitar sini kerana tidak ada rumah untuk batu, dan ia hanya tanah paya terbuka.”

Jika anda fikir gator yang digambarkan sangat besar, Zada ​​berkata walaupun lebih besar telah berkeliaran alasan di masa lalu. “Kami mempunyai satu yang tinggal di sini selama bertahun-tahun, namanya adalah Big George, yang mungkin panjang 15 kaki.” Woah.

BERKAITAN: Rakaman Dashcam yang Creepy Akan Memberi Anda Chills

Nasib baik, tidak ada kemalangan atau kecederaan yang dilaporkan antara pemain golf dan buaya. Sama ada cara, kami fikir kami akan berpegang kepada mini golf pada masa ini.

Adakah anda fikir gambar itu benar??

[melalui USAToday

Loading...