Takrif saya mengenai malam tahun baru ‘rockin’ di rumah … – WD Vault

Salah satu perkara yang saya paling berterima kasih kepada anak perempuan saya adalah alasan untuk tinggal di Malam Tahun Baru.

Sejak idea malam yang sempurna adalah makan makanan raksasa dan tidur sebentar, saya tidak pernah menjadi peminat besar percutian itu. Bukannya saya tidak mempunyai bahagian kegilaan tengah malam saya. Saya telah banyak pesta sepanjang malam, menyaksikan kejatuhan bola di Times Square dan mempunyai percutian romantis kepada B & Bs. Tetapi semua tekanan untuk keluar dan mempunyai malam yang terbaik sepanjang tahun amat menggembirakan-terutamanya apabila anda berhadapan dengan orang ramai, harga terjun dan perilaku buruk di sekelilingnya.

Malam itu di Times Square? Nah, kawan saya dan saya menunggu selama berjam-jam kira-kira 15 blok jauhnya dari acara sebenar, membeku punggung kami dan berusaha untuk mengelakkan muntah oleh orang lain. (OK, walaupun pihak pembunuh parti seperti saya harus mengakui bahawa kesepakatan Times Square keseluruhan patut dibebani seketika, dengan bunga dan bunga api, terdapat kegembiraan yang berjangkit dan muhibah yang menghangatkan hati di kalangan orang yang tidak dikenali, walaupun mereka seorang lelaki yang menjengkelkan.)

Kali terakhir saya keluar pada Malam Tahun Baru, saya baru sahaja hamil-dalam tempoh masa ini di mana tiada pakaian reguler anda sesuai tetapi anda masih memakai pra-bersalin. Saya menghabiskan masa kira-kira tiga jam untuk mencari sesuatu yang sesuai dan tidak akan mendedahkan benjolan saya yang semakin meningkat. Dan ia tidak berfungsi lagi-status kesuburan saya sangat jelas kepada semua pihak yang terlibat, walaupun mereka cukup sopan untuk tidak menyebutnya.

Tidak perlu dikatakan, saya sangat gembira untuk mengucapkan selamat tinggal kepada krisis apa-untuk-haus selama-lamanya dan duduk di rumah di pj saya dan selipar tahun ini. Saya hangat dan selesa-pada akhirnya! -Kita menonton Dick Clark’s ‘Tahun Baru Malam Rockin’. Dan dengan jujur, melihat kembali pada tahun 2006, hampir setiap hari dengan anak kecil saya adalah yang terbaik yang sentiasa menonton dia tumbuh dan belajar dan ketawa, setiap hari membawa beberapa keajaiban baru. Jadi pada tengah malam, tidak ada tekanan untuk membuat beberapa kenangan indah yang sudah saya miliki. Saya membakar suami saya pada pukul 12.00 dan pada 12:01, saya sedang tidur.

Loading...