Tunggal Putri Tahap Foto Pernikahan Menembak untuk Ayah Mereka Dengan Alzheimer

gambar

Dengan hormat dari Lindsey Rabon Photography

Ramai gadis memimpikan momen-momen istimewa yang akan mereka kongsi bersama keluarga mereka pada majlis perkahwinan mereka, yang itulah sebabnya dua adik beradik memastikan mereka masing-masing mempunyai momen ayah-anak istimewa mereka, tidak kira apa.

Sarah dan Becca Duncan, kembar berusia 23 tahun dari Grapevine, Texas, telah menganjurkan gambar perkahwinan bersama bapa mereka yang sakit untuk memastikan mereka sentiasa mempunyai memori yang berkaitan dengan masa depan mereka yang akan datang, menurut ABC News. Bapa muda berusia 80 tahun itu mempunyai penyakit Alzheimer.

Anak-anak perempuan itu memakai gaun pengantin dan karangan bunga yang disumbangkan untuk gambar yang mereka ambil di halaman depan jiran. Ia adalah pengalaman kenangan dan emosi.

“Kami kini mendapat detik ini sepanjang hayat kami,” kata Sarah. “Saya tidak fikir sesetengah orang benar-benar faham sebab itulah kami melakukannya, kami mahu menangkap masa ini.”

“Saya dan Sarah tahu bahawa ayah kami lebih mungkin tidak akan berada di perkahwinan kami,” jelas Becca. “Ia tidak menjadi masalah atau apa-apa, kami hanya realistik, jadi kami memutuskan untuk membuat gambar-gambar perkahwinan dengan Ayah.”

gambar

Dengan hormat dari Lindsey Rabon Photography

gambar

Dengan hormat dari Lindsey Rabon Photography

gambar

Dengan hormat dari Lindsey Rabon Photography

Bapa mereka didiagnosis dengan penyakit Alzheimer pada tahun 2012 dan, disebabkan keadaannya yang semakin merosot, baru-baru ini dipindahkan ke kemudahan penjagaan kesihatan 24 jam.

“Pengalaman keseluruhan adalah perkara terbaik di dunia,” kata Becca. “Melihat dia datang ke dewan dan melihat kami dalam gaun pengantin kami dan dia tersenyum. Itu sangat bermakna kepada kami.”

Foto ihsan dari Lindsey Rabon Photography.

(h / t ABC News)

Loading...