Gua Wanita – Diari Perceraian

Seorang rakan saya telah memasuki dunia temu janji dalam talian. Dia memanggil malam tadi, dan saya mendapat satu perkara yang akan datang. Saya percaya saya akan mula meninjau sebuah gua yang bagus di mana saya boleh masuk. Lembu Kudus, adakah ia kejam di luar sana.

Perbualan kami bermula dengan dia menyatakan bahawa semua manusia berbohong babi. Tidak baik. “C’mon,” kata saya, “Mereka tidak boleh semua Sebenarnya, apabila seorang lelaki mengatakan dia enam kaki tinggi dalam profilnya, dia berada di mana-mana dari lima kaki tujuh hingga lima kaki sembilan setengah. (Untuk menjadi adil, dia tidak nyatakan bahawa dia mungkin telah memecat berat badannya dalam profilnya hanya sedikit remaja, seperti dua puluh kilogram remaja, tetapi saya menggegarkan …) Selain itu, separuh yang baik dari lelaki yang mengatakan mereka “dipisahkan” tidak, dan 99,99% Selebihnya hanya mencari satu malam persahabatan, jika anda tahu apa yang saya maksudkan.

* Sakit * Saya rasa tidak banyak berubah sejak saya berumur dua puluh, kecuali kita biasa mencari semua ini di bar, atau sehari selepas kita berada di bar. Cepat atau lambat, anda belajar untuk berhenti mengambil lelaki di bar.

Saya benar-benar tidak sabar untuk melancarkan diri saya dalam talian dengan gambar yang diambil pada benar-benar hari yang baik dari sudut yang benar-benar ganjil, dan menulis bio-oh-my-gosh-I-hope-its-bio yang cukup menarik dan berdoa beberapa lelaki yang lebih pendek daripada dia mengatakan dia dan tidak benar-benar terpisah kerana dia sepatutnya mendapati semua yang cukup menarik untuk menginginkan satu malam bersama saya. Ugh.

Saya memulakan negara saya sendiri. Di sebuah pulau. Anda tidak boleh menjadi warganegara melainkan jika anda boleh mencampurkan margarita yang benar-benar bermakna, membaca dengan kasar, menganggap penghinaan untuk menjadi bentuk seni yang tinggi, tahu bagaimana untuk memberi gosok kaki dan mandi sehari-hari.

Saya mungkin bersendirian di sana, bercakap dengan bola tampar saya (saya akan memanggilnya Fabio), tetapi saya tidak akan menjejaskan piawaian saya.

Siapa dengan saya, wanita? Saya perlu mengambil koleksi untuk dapat membeli pulau itu.

Sehingga saya akan berada di dalam gua saya.

Loading...