Siapa yang memakai seluar pendek? – Gaya Setiap hari

Saya lakukan, sebagai hakikatnya, bagaimanapun bagaimana singkat bergantung pada hari itu. Mencari pendek yang betul adalah di sana dengan mencari jean dan bra yang sempurna. Mengenai apa yang layak sebagai panjang yang sesuai sentiasa sedikit dipersoalkan kepada sesetengah daripada kita. Saya seorang yang beriman yakin bahawa pada usia tertentu anda tidak boleh memakai terlalu pendek. Bagaimana untuk mengukur ini?

Sekiranya anda masih melawat jabatan junior untuk membeli seluar pendek atau mengatakan anak perempuan anda berusia 13 tahun akan memakai pendek yang sama, maka sudah tiba masanya untuk bergerak ke arah yang lebih panjang. Dengan segala cara, ini tidak sepatutnya berkompromi dengan keutamaan gaya anda. Mungkin jika anda masih suka memakai pendek pendek, anda mencuba sesuatu yang beberapa inci lagi maka gaya yang anda pakai musim lalu. Selain itu, jika anda bersungguh-sungguh memakai pendek pendek, cuba memakai salah satu yang tidak mempunyai terlalu banyak pleats yang menambah berat badan. Pilihan lain adalah membuang. The skort adalah pendek yang kelihatan seperti skirt hanya di depan sementara masih kelihatan seperti pendek di belakang. The skort membolehkan sedikit lebih banyak bilik untuk bergerak di dalam dan datang dalam beberapa gaya yang rata-rata.

Seluar pendek datang dalam banyak gaya-pilihan tidak berkesudahan. Berikut adalah beberapa seluar pendek kegemaran saya di bawah.

Seluar pendek bermuda Bermuda, $ 30, gap.com

Lily Stripe Shorts, $ 44.50, LOFT.com

Eva Fit Short, $ 39.50, victoriassecret.com

Loading...