Ecuador Sloth Stuck on Highway – Cute Sloth Photos

Satu sloth kecil yang sangat bertuah menjadi tajuk utama selepas terperangkap di antara lorong-lorong lebuh raya di Ecuador. Kini, ia tidak biasa bagi haiwan yang sangat perlahan ini untuk menghadapi masalah di jalan-jalan yang sibuk, tetapi apa yang menjadikan lelaki kecil yang menggemari itu menjadi virus adalah sikapnya yang comel dan tenang ketika ia memegang tiang keluli untuk kehidupan sayang.

Dengan cepat dia menyedari bahawa dia tidak boleh membuat jalan sepanjang lebuh raya yang sibuk, dia memutuskan untuk terus menunggu dan sabar menunggu pasukan penyelamat. Sudah tentu, polis transit Ecuador menangkap makhluk berbulu itu dan masuk dengan bantuan.

Pegawai Aguayo mengambil ‘beruang malas’, kerana mereka dipanggil di Ecuador dan segera membawanya ke doktor haiwan untuk memastikan semua sifatnya normal. Syukurlah, kemaluan yang menggembirakan itu sihat seperti yang boleh dan dia dikembalikan ke habitat semula jadi yang selamat dan kukuh.

Selepas kisah ini dengan cepat membuat pusingan di Facebook, pengarah eksekutif Suruhanjaya Transit Ecuador dianggap wajib untuk segera menghadiri semua haiwan yang terdapat di jalan-jalan dan lebuh raya.

Nampaknya sloth ini adalah seorang wira yang tidak disengajakan!

Terdapat kebahagiaan untuk lelaki kecil ini juga: Dalam kemas kini yang diposkan ke laman Facebook polis transit Ecuador, kelihatannya lelaki kecil itu telah selamat kembali ke habitatnya semula. Dan rasa apa? Dia masih tersenyum!

Pihak berkuasa menulis, “Sloth paling terkenal di dunia ini gembira di habitatnya. Terima kasih kepada semua untuk kebimbangan anda.”

Berikut adalah banyak lagi hari yang dibelanjakan di dalam pepohonan dan tidak pada pembahagi lebuh raya.

[melalui Little Things

Loading...