Kucing 41-Pound yang Sangat Berat Badan yang Dinyanyikan Nipis Akhirnya Hidup Dengan Nama-Nya

Walaupun dia mungkin sengit sekarang, Nama kucing yang kurus tidak selalu sesuai. Kucing berbulu itu digunakan untuk menjadi 41 pound, cara yang lebih besar daripada kucing yang lebih besar ini.

Kurus telah diselamatkan dan dibawa ke tempat perlindungan pada tahun 2012. Tahun depan, doktor haiwan Brittney Barton mengadopsi haiwan itu. Ia tidak mengambil masa lama untuk bola bulu untuk menjadi “kucing pemastautin” amalannya, Hospital Veterinar HEALY di Dallas, TX. Pada hujung minggu, anda boleh menemuinya meneroka klinik. Dia bersama keluarga Dr. Barton sepanjang minggu.

Walaupun kurus adalah comel pada saiz apa pun, pada £ 41, dia perlu mendapatkan lebih sihat. Mengikut Dallas Morning News, keadaannya sangat miskin, dia tidak dapat berjalan lebih dari lima kaki pada satu masa. Terima kasih kepada pemakanan dan senaman yang baik, Skinny kehilangan lebih daripada separuh berat badannya dan kini turun hingga 19 pound.

“Saya gembira di mana dia berada pada masa ini, selebihnya hanya kulit yang berlebihan,” kata pemilik kucing itu. Dia boleh menjalani pembedahan untuk mengeluarkan kulit tambahan, tetapi itu boleh mengakibatkan dia kehilangan berat badan yang lebih tinggi, yang mungkin membuatnya terlalu tipis untuk struktur tulangnya.

Kami gembira awak sihat sekarang, kurus. Teruskan kerja yang bagus!

[melalui Seattle Times]

Loading...