Ibu Payudara Ibu Sedang Ketika Duduk Di Tandas, Semua Orang Kehilangan Pikiran mereka

gambar

Instagram

‘Ini adalah ibu dan tidak selalu cantik’ Diposkan oleh Daily Mail pada hari Selasa, 21 April 2015

Apabila panggilan alam semula jadi, anda menjawabnya. Dan apabila kanak-kanak lapar, anda memberi makan kepadanya. Seperti mana-mana ibu bapa yang boleh membuktikan, kedua-dua keperluan yang sama pentingnya sering berlaku. Dan satu ibu, Elisha Wilson Beach, memenuhi kedua-dua keperluan sekaligus. Ibu dua, yang menikah dengan pelakon Michael Beach (paling terkenal dengan Watch Ketiga), menandakan peristiwa itu dengan berkongsi foto di Instagram sendiri di atas tandas sementara anak kecilnya menyusu berdiri di hadapannya. Kemudian, mengikut DailyMail.com, foto itu membuat perjalanan ke laman Facebook yang popular Life of Dad.

Cue Polarisasi internet tidak dilihat sejak #TheDress.

Sentimen umum mereka yang ditangkis oleh gambar Wilson Beach:

“Jadi menjijikkan, lihat gambar seorang ibu menyusu anaknya semasa menggunakan tandas,” kata pengguna Twitter Sean Kessie.

Dan kemudian ada kebimbangan kebersihan:

“Saya tidak akan menyusu anak saya di dalam bilik mandi, ia tidak boleh dianggap tidak baik,” kata pengguna Facebook, Amanda Martin.

Tetapi ibu yang telah berada di sana [mengangkat tangan] membalas dengan:

“Ini cukup banyak mommyhood,” kata pengguna Facebook Katrina L Pleasant-Wheatley.

Dan lebih tepat lagi:

‘Kepada orang yang memanggil orang yang tidak bersih atau kotor ini, kebanyakan orang menyikat gigi di bilik mandi dan meninggalkan sikat gigi mereka di bilik mandi. Bagaimana ini kasar dan tidak itu? Payudara adalah cara yang lebih bersih di dalam bilik mandi daripada berus gigi anda, “kata Alicia Ringsaker.

Wilson Beach membalas kritikannya dengan: “Ini adalah ibu dan tidak selalu cantik.”

Saya bersama dia. Walaupun saya tidak selesa berkongsi gambar menyusu secara diri saya sendiri, saya akan berbohong jika saya berkata saya berjaya memegangnya apabila anak saya yang baru lahir memutuskan untuk merawat selama 3 1/2 jam … dua hari berturut-turut. (Ya, ia berlaku.Ya, ia normal, tidak, ia tidak menyeronokkan.) Sudah tentu, saya boleh meletakkannya di tempat yang selamat dan menanggung wails jantungnya yang menindik selama 90 saat yang diperlukan untuk menggunakan tandas, tetapi saya tidak. Dan kami berdua tinggal untuk memberitahu kisah (baik, saya boleh memberitahu kisah itu, dia hanya boleh berkata, “Bola.”)

Apa pendapat anda tentang foto Wilson Beach? Dan penyusuan pada tandas secara umum?

[melalui DailyMail.com]

Loading...