Is It Okay To Sear Your Baby If You Know It’s In Interest? – Membawa Bayi

Selesema pertama Emmett masih kuat seminggu kemudian. Berita baiknya, saya dapati dua perkara yang membuatnya berasa lebih baik. Berita buruk adalah …

Dia mengalahkan kedua-duanya!

NoseFrida adalah aspirator hidung berkuasa ibu-atau “snotsucker.” Daripada menghisap udara dari mentol yang diisi udara, satu ujung NoseFrida masuk ke dalam mulut orang dewasa, jadi ada kuasa yang lebih banyak menghisap. Dan lebih banyak sedutan. Menghisap udara bukanlah bahagian yang rumit. (Jangan risau, ada penapis jadi ibu dan ayah tidak menelan mana-mana boogie!) Bahagian yang rumit itu menyematkan tangan Emmett sambil memegang kepalanya masih cukup untuk mendapatkannya di hidungnya. Dia menangis secara histeris sepanjang masa, tetapi dia berasa jadi lebih baik selepas!

Perkara lain yang dia sangat kecewa ialah Boogie Wipes, yang hanya tisu berus saline yang membubarkan boogies. Sudah tentu dia tidak dapat memberitahu saya apa yang dia benci tentang mereka, tetapi saya mengesyaki ia adalah bau anggur tiruan yang kuat. (Selepas saya membeli anggur, saya belajar juga datang dalam Buah Segar, Benda Asal, dan Unscented-angka.) Emmett juga menangis setiap kali saya mengeluarkan Boogie Wipes.

Jadi inilah soalan saya: Jika saya TIDAK dia membenci NoseFrida dan Wipes Boogie, adakah saya melompat mereka berdua dan menyelamatkan diri saya dari mini-tantrum? Atau adakah saya seorang askar, tahu dia akan lebih baik dalam jangka masa panjang?

Loading...