Saya fikir saya menghendaki diri saya tidak sakit. Saya Mengesyaki Orang Tunggal Single Lakukan Ini Sering!

Pada hari Ahad, ibu dan bapa tiri saya membawa saya, Rory, dan Emmett untuk makan malam yang besar. Saya bangun berasa tidak begitu hebat sekitar 4 pagi, yang kurang-ideal, sejak Rory telah pergi untuk terbang ke rumah (dan meninggalkan saya dan Emmett di Florida) dalam masa dua setengah jam.

Saya rasa agak malu dan lemah dan saya mungkin melambung dan bertukar sejam sebelum terjatuh ke dalam tidur yang tidak selesa. Sejak Nenek Georgina (“GG”) telah bangun dengan Emmett, saya fikir saya akan baik untuk tidur, tapi sekitar pukul 9:00, saya mendengar Kakek Kev memberitahu Emmett, “Mama masih tidur GG sedang tidur juga . ” Sejak GG biasanya berada di sekitar matahari terbit, saya tahu ada sesuatu yang sudah selesai, jadi saya menyeret punggung saya yang masih lelah, tenang.

GG berada di tempat tidur dengan masalah perut, yang telah melanda pada 1 a.m. Yang bermaksud saya terpaksa mendapatkan un-queasy dan mendapatkan tugas Mommy, stat.

Terdapat beberapa kali pada siang hari apabila saya tidak mahu tidur lebih dua jam, tetapi saya menyedutnya dan membuat sarapan Emmett, bermain Legos, membawa dia ke kolam renang, kemudian membawanya (bersama dengan Kakek Kev) perlawanan besbol. Syukurlah kami berdua dapat tidur selama beberapa jam pada waktu petang, yang memberi saya tenaga yang cukup untuk membuatnya melalui masa mandi dan tidur.

Sekiranya Rory berada di sini atau mempunyai GG dengan baik, saya fikir saya akan menghabiskan WAY lebih daripada beberapa jam di atas katil. Tetapi kerana saya tidak dapat meninggalkan Emmett dengan Kakek Kev (yang tidak melakukan lampin) sepanjang hari, saya fikir saya menghendaki diri saya tidak sakit. Saya mengesyaki bahawa ibu tunggal dan ayah melakukan ini.

Adakah anda juga mahu diri anda tidak sakit? Jika anda biasanya mempunyai bantuan, adakah anda menganggap anda membiarkan diri anda masuk ke penyakit dengan lebih mudah??

Loading...