Transformasi Berat Badan – Bagaimana Menurunkan Berat

sebelum ini and after weight loss transformation

Ann Davis

Ann Davis, 45, seorang ahli jantung di Naperville, IL, bercakap tentang saat dia mula mengambil nasihatnya sendiri yang sihat.

Selama bertahun-tahun saya tidak mengikuti nasihat yang saya berikan kepada pesakit saya tentang kehilangan berat badan dan melindungi hati mereka. Saya sangat berat tetapi jumlah penafian. Tidur sedikit dan banyak tekanan semasa sekolah perubatan, tempat tinggal saya dan perjumpaan atas panggilan telah membawa saya untuk membuat pilihan makanan yang tidak baik dan melangkau senaman. Hari yang biasa makan untuk saya tidak ada sarapan pagi, pizza untuk makan tengah hari, pastri manis di waktu petang dan makan malam makanan malam lewat malam burger dan kentang goreng. Jauh saya tahu kesihatan saya menderita, tetapi saya membenarkan kebiasaan saya dengan mengatakan saya terlalu sibuk.

Pada tahun 2008, beberapa pakar perubatan yang saya kenal yang berusia 50 tahun meninggal dunia akibat serangan jantung secara tiba-tiba. Saya tidak boleh bimbang jika saya seterusnya. “Dapatkan hidup sibuk atau sibuk mati” benar-benar mula berbunyi benar.

Langkah-langkah bayi menambah

Saya terkejut dengan idea memasak dan merancang makanan dengan jadual saya yang tidak dapat diramalkan, jadi saya memilih untuk melakukan Jenny Craig (sekarang dipanggil Jenny) untuk memulakan penurunan berat badan saya untuk beberapa bulan pertama. Saya juga telah menandatangani dengan pelatih peribadi untuk dua sesi seminggu. Saya memberitahunya bahawa saya tahu bagaimana untuk merawat serangan jantung, tetapi saya tidak tahu bagaimana untuk mengangkat berat badan! Saya berjalan di atas treadmill selama 15 hingga 20 minit, dan kemudian kami melakukan beberapa latihan dengan berat kecil. Selepas empat bulan, saya telah kehilangan 50 paun dan beralih ke makanan saya sendiri. Saya memberi tumpuan kepada makan makanan yang kecil dan kerap sepanjang hari, terdiri daripada karbohidrat kompleks, protein dan lemak (seperti muffin Inggeris serbuk penuh dengan ayam belanda dan iris alpukat untuk makan tengah hari). Saya mula bekerja sendiri. Perubahan sukar, dan pada mulanya ada hari-hari ketika saya akan berjuang, tetapi kebiasaannya menjadi lebih mudah semakin lama anda melakukannya (dan menjatuhkan saiz adalah motivator yang hebat untuk terus berjalan). Saya mula berjoging untuk pertarungan pendek, dan ketika sesi saya berjalan lebih lama, saya mendaftar untuk dan menjalankan 5K. Ini kejatuhan masa lalu saya juga berlari Marathon Chicago!

Inspirasi pesakit

Perjalanan berat badan saya telah menjadikan saya seorang doktor yang lebih baik. Saya mempunyai tenaga yang lebih banyak, dan saya dapat memberi nasihat kepada pesakit dengan cara yang lebih empati dan penuh semangat kerana saya tahu terlebih dahulu betapa kuatnya diet dan perubahan senaman. Oleh kerana saya memberi nasihat kepada pesakit tentang tabiat yang mereka perlukan, saya menenun dalam bit dan keping pengalaman saya sendiri, yang benar-benar bergema dengan mereka. Saya sibuk ibu yang tidak berolahraga atau makan dengan baik-apabila mereka melihat saya melakukannya, mereka tahu mereka juga boleh.

Petua terbaik saya

Makan sarapan. Saya perhatikan bahawa orang trim sentiasa makan sarapan pagi yang sihat tetapi sihat (kira-kira 400 kalori) untuk mendapatkan metabolisme mereka. Salah satu kegemaran saya: oat dengan buah badam dan buah.

Rahsia kayu saya-dengan-itu

Saya tahu bahawa jika kehidupan baru ini akan berlangsung, ia juga perlu melibatkan suami dan dua anak lelaki saya (umur 9 dan 6). Saya tidak mahu kita semua berfikir, Oh, ibu pada diet, kerana itu akan menjadikan hidup yang sihat kelihatan seperti perkara jangka pendek. Bukan sahaja saya menetapkan satu contoh yang baik, tetapi jika keluarga saya menyertai juga bermakna saya lebih cenderung untuk melekatinya. Anak-anak saya belajar membaca label makanan bersama saya, dan suami saya berlari.

Loading...