Wreaths DIY – Kraf Percutian Mudah di WomansDay.com

gambar

Ngoc Minh Ngo / Hari Wanita

Rasa yang dirasakan dirasakan mendapat transformasi diraja apabila ia berliku-liku dan menjelma menjadi rama-rama yang menakjubkan. Ikuti palet warna ini, atau buat sendiri, bermain dengan pelbagai warna hijau dan merah.

Bahan

• 1 skein benang hijau gelap (Vanna’s Choice Benang dalam Zaitun, $ 4; HobbyLobby.com)
• 12 “bentuk bunga karang Styrofoam ($ 5; Joann.com)
• Gunting
• Pen mata bola
• Kadbod kosong
• 3/4 halaman masing-masing dirasakan di hijau merah, hijau muda dan gelap ($ 9 setiap halaman; StitchLab.biz)
• Senapang gam panas dan batang gam

Arah

1. Bungkus benang di sekitar bentuk karangan supaya seluruh bentuk dilindungi. Simpulan untuk menjamin; trim berakhir.

2. Lukis dan potong 3 bulatan dari kadbod sekerap, berukuran 3 1/4 “(kecil), 4 1/4” (sederhana) dan diameter 5 1/2 “(besar).

3. Merebak di permukaan rata. Menggunakan bulatan kadbod, jejak berikut ke setiap warna: 18 bulatan kecil, 16 medium dan 5 besar. Potong.

4. Untuk membuat roset: Potong lingkaran ke setiap lingkaran dirasakan, meninggalkan bulatan 1 “hingga 1 1/2” di tengah (ini akan menjadi pangkalan roset anda). Bermula dari hujung luar lingkaran, gegelung yang terasa ke dalam sehingga anda sampai ke bulatan di tengah. Dab gam ke dalam bulatan, kemudian tekan yang dirasai dirasakan ke atasnya. Tahan di tempat sehingga kering. Ulang untuk semua kalangan.

5. Mawar roset di sebelah satu sama lain ke dalam bentuk bunga, bergantian warna dan saiz semasa anda pergi. (Simpan roset besar untuk Langkah 6.)

6. Potongan 2 meter benang dan gelungkannya 10 kali. Bungkusnya di sekitar karangan bunga dan simpulkan tali simpul, meninggalkan gelung untuk digantung. Gosok roset besar ke kepala kuku atau tack yang anda gunakan untuk menggantung karangan bunga.

Loading...