American Idol-Oh the Drama – WD Vault

Minggu Hollywood berterusan malam tadi dengan persembahan kumpulan yang ditakuti. Begitu ramai orang nampaknya melupakan liriknya (walaupun mereka mempunyai 12 jam untuk berlatih!) Dan cuba untuk meremehkan lagi. Tetapi hakim-hakim itu tidak sabar seperti pada masa lalu. Saya rasa sudah cukup Simon kerana kali ini setiap kali seseorang terlupa kata-kata, dia hanya menghentikan persembahan.

Ingatan yang tidak baik bukanlah satu-satunya perkara yang menimpa orang malam tadi. Catfights telah pecah di mana-mana. Punk rock ibu Mary Powers membawa nama terakhirnya ke hati dan pergi perjalanan kuasa sebenar dengan kumpulannya kerana dia merasakan mereka tidak setanding. Malah jurulatih vokal memanggilnya dengan cara-cara yang tegas. Kemudian terdapat perselisihan antara kumpulan saingan Destiny’s Wild dan Neapolitan: satu kumpulan terlalu kuat semasa latihan, satu kumpulan mencuri idea-idea kumpulan lain, dan seterusnya. Apa yang ada hubungannya dengan nyanyian? Tidak ada apa-apa, tetapi pasti sangat menyenangkan untuk menonton pertempuran ini wannabes.

Pada masa kumpulan mengambil panggung, ketegangannya tinggi dan saraf dikepala. Sesetengah orang membiarkan semuanya melepaskan punggung mereka, sementara yang lain menimpa tekanan. (Seorang gadis berhenti beberapa minit sebelum kumpulannya berada di atas pentas untuk menyelamatkan diri dari “malu,” katanya.) Ini adalah beberapa detik kegemaran saya:

Pasukan Awesome (tidakkah anda suka nama kumpulan ini yang anak-anak ini datang?) Tidak benar-benar hidup sehingga moniker mereka, walaupun saya gembira melihat “Big Mike” Lynche melakukan cukup baik untuk membuatnya ke pusingan seterusnya . (Saya fikir Seth sepatutnya melakukannya, saya suka persembahannya.) Titik tinggi sebenar walaupun menonton Big Mike bercakap isterinya melalui buruh pada minit telefon kumpulannya menyanyi. Jadi manis.

Neapolitan dan Destiny’s Wild akhirnya mendapat pertempuran di atas pentas, dengan setiap kumpulan cuba untuk mengalahkan versi lain dari “Bad Romance” Lady Gaga. (Backflips? Really?) Akhirnya, kedua-dua pasukan berjaya melakukannya.

Tiga Lelaki dan Bayi (yang menampilkan salah satu daripada fajar awal saya, Andrew Garcia) ditangani Alicia Keys ‘”No One” dan kedengarannya agak baik.

Middle C memaku dan menyemarakkan cinta baru saya kepada Harry Connick Jr. Casey James kelihatannya.

Dan apa yang berlaku kepada Mary Powers? Kumpulannya, The Dreamers, memukul nota dengan para hakim, menyebabkan Kara DioGuardi berkata, “Ini seperti impianmu mati di sana.” Tetapi bertuah untuk Mary, dia dan dua orang lain dalam kumpulannya mencicit. -Angela Ebron

Loading...