Mahasiswa Kolej Brilliant Mencipta Perisa Ice Cream Untuk Mengatasi PMS

gambar

Behance.net

Es krim dan gejala PMS pada dasarnya adalah yin yang satu sama lain, jadi pelajar kolej Parker Jones, 21, memutuskan untuk mengambil konsep itu untuk tahap genius untuk projek reka bentuk grafik.

Pelajar Oklahoma State University mengembangkan idea-idea pembungkusan yang berkaitan dengan perasaan penderita PMS yang sering mengalami. Ketiga rasa: Saya Perlu Lebih Banyak, Jangan Dekat Aku Dan Saya Fikirkan Saya Mati. (Menakjubkan, kan?)

Jadi bagaimana dia datang dengan reka bentuk pintar ini? “Idea untuk membuat pembungkusan ais krim adalah cadangan daripada salah seorang profesor saya, dan dari sana saya datang dengan konsep PMS, jujurnya mengambil masa yang lama untuk mendapatkan punchline tepat untuk setiap ais krim individu,” katanya kepada BuzzFeed..

Malangnya, pembungkusan (dan perisa) tidak tersedia untuk pembelian, tetapi Jones ada di sesiapa sahaja yang bersedia mengambil projeknya secara lebih besar.

Secara peribadi, saya tidak tahu tentang pengeluaran ais krim, tetapi jika ada yang ingin dan bergabung dengan jenaka aiskrim kecil saya, saya suka membantu. Siapa yang boleh melepaskan peluang untuk makan ais krim – Saya minta maaf, maksud saya, menghasilkan ais krim – dan reka bentuk untuk hidup?

Graduan Jones pada bulan Mei dan sedang memburu pekerjaan. Seseorang menyewanya dan menjadikan khazanah ini menjadi kenyataan! Cantik, cantik dengan ceri di atas?

[melalui BuzzFeed]

Loading...