Resipi Sihat – Sup Meatball Asia dengan Ramen Noodle di WomansDay.com

gambar

Alison Miksch

Pemanasan, sup terhidang ini membuatkan hidangan yang penuh dengan hidangan bebola daging, brokoli, kacang goreng gula dan mi ramen yang dibumbui dengan rasa bawang putih, halia, soya dan wijen.

Cal / Serv:
401
Hasil:

4

Masa Persediaan:

0

Jam

10

minit

Jumlah masa:

0

Jam

30

minit

Bahan-bahan
Bakso:
8 oz.
Lean Ground Beef
1/4 c.
serbuk roti kering kering
Putih dari 1 telur besar
1 sudu besar.
halia segar yang dicincang
1/2 sudu besar.
lada kicap
2 sudu kecil.
bawang putih yang dicincang
1
bunga segar broccoli florets dan wortel bayi
Sup:
2
pakej Masakan sup ramen ramen dengan perasa
6 oz.
gula kacang segar segar
2 sudu kecil.
minyak wijen Oriental yang gelap
Hiaskan: bawang merah yang dihiris
Arah
  1. Membuat Bakso: Campurkan bahan sehingga dicampur. Tempatkan di atas kertas lilin; ketatkan ke dalam 6-in. persegi. Potong dalam tiga puluh enam 1-dalam. dataran.
  2. Bawa 5 gelas air ke dalam mendidih lembut dalam periuk 4-5-qt. Potong wortel pada separuh diagonal. Masukkan wortel ke air mendidih, masak dan masak 4 hingga 5 minit sehingga hampir lembut.
  3. Tambahkan bebola daging untuk periuk, 1 pada satu masa. Kacau dalam kandungan bumbu paket mi dan brokoli. Kurangkan haba, tutup dan reneh 6 hingga 7 minit sehingga sayur-sayuran adalah lembut.
  4. Buat Sup: Cuti setiap blok mi dalam 4 buah. Masukkan ke sup dan masak, kacau untuk memisahkan helai, kira-kira 1 minit. Kacau gula dalam kacang rebus dan rebus lembut 2 minit atau sehingga mi lembut dan kacang hijau menjadi hijau terang. Kacau minyak bijan; keluarkan dari haba. Hiaskan hidangan dengan bawang merah.
Loading...