Spinach Tart – Recipe Spinach Tart

gambar

Tuang bayam dan bawang ini mengandungi 2 pintasan utama: kerak dan bayam cincang kedua-duanya dari pembeku. Tambah telur, bawang, kering thyme, susu dan keju, semua perkara yang saya ada di tangan, dan anda mempunyai makan malam yang elegan untuk 2 dengan banyak sisa untuk sarapan pagi yang cepat dan lurus (ini lazat sejuk). Ia hampir satu quiche, tetapi nisbah sayuran ke telur adalah tinggi; telur hanya memegang segalanya bersama-sama.

Pertama, saya memanaskan oven saya hingga 350F. Saya bermula dengan kerak pai yang disiapkan dengan teliti. Resipi asal, dari blog Wells New York Times, menyeru membuat kerak sendiri, tetapi saya suka jalan pintas. Mine retak sedikit apabila saya membongkarkannya, tetapi saya berlari ke atasnya beberapa kali dengan pin rolling dan yang menyegel mereka. Saya melepaskan kerak saya ke dalam periuk tart bawah 9-inci yang dilepas dan dilipat tepi kerak, untuk membuat ketebalan ganda kerak di sepanjang pinggir luar tart. Saya letakkan di dalam peti sejuk semasa saya menyiapkan bahan-bahan lain.

gambar

Saya memanaskan minyak zaitun dalam kawah sederhana, kemudian menambah 1/4 cawan bawang merah yang dicincang. Saya memasak itu selama beberapa minit untuk melembutkan, kemudian menambah 1/2 kantong besar beku bayam cincang (kira-kira 1 1/2 cawan), beberapa pasang garam, beberapa grinds lada hitam dan 1/2 sudu teh thyme kering. Dimasak yang untuk mencairkan bayam dan menguap kebanyakan kelembapan. Kemudian saya meletakkannya ke sejuk semasa saya bercampur dengan kastard.

gambar

Dalam mangkuk sederhana, saya campurkan 4 biji telur, 3/4 cawan susu, 3/4 cawan campuran keju parut (saya mempunyai Parmesan, mozzarella dan asiago) dan 1/2 sudu teh garam. Campuran dalam campuran bayam, tuangkan ke dalam kerak tart dingin saya dan bakar pada 350F selama 45 minit, sehingga tengah tidak lagi basah. Biarkan sejuk selama sekurang-kurangnya 15 minit sebelum menghiris.

Anak perempuan saya bertelanjang sedikit, tetapi anak saya tidak menyentuhnya. Todd dan saya benar-benar menikmatinya. Ia adalah lebih baik untuk memilikinya semua dihiris di dalam peti sejuk untuk sarapan pagi yang cepat termasuk beberapa sayur-sayuran dan sedikit protein. Keraknya lembut, firma pengisian dan begitu penuh dengan bayam, keju dan bawang yang saya tidak menyadari telurnya. (Bukan bahawa telur adalah perkara yang buruk, ini hanya berbeza.)

Kombinasi beberapa rasa:

5 Resipi Quiche yang luar biasa

Loading...