Remaja Merayakan Hari Lahir Ulang Tahun – Gambar Perempuan Sendirian pada Hari Lahirnya Menjadi Viral

gambar

Facebook / Rebecca Lyn

Julai lepas, Hallee Sorenson, dari Maine, mahukan hari jadi ulang tahun besar untuk berdering pada tahun ke-18. Dia tidak sabar menunggu bowling dengan rakan-rakannya, dan melepaskan lilin hari jadi. Malangnya, perayaannya jauh dari apa yang dia harapkan.

Sepupunya, Rebecca Prefontaine, baru-baru ini berkongsi imej di Facebook tentang apa yang dilakoninya hari jadi Hallee; tiada seorang pun kawan yang dijemputnya muncul, dan dia dibiarkan makan sepotong kek sahaja. “Seperti yang anda boleh bayangkan, dia sangat marah dan tidak sedih, dia sakit,” kata Rebecca.

Dalam siaran Facebook emosi Rebecca, dia juga mendedahkan bahawa sepupunya mempunyai autisme:

Hallee adalah lucu, manis, penyayang, pintar, atlet, juara teka-teki jigsaw, seorang pelajar yang indah, dan kawan terbaik kepada semua. Hallee adalah orang yang mengagumkan-seseorang yang saya bangga menjadi to. Dia juga merupakan orang yang hanya mempunyai autisme. Dia tidak pernah membiarkan butiran kecil itu menentukan siapa dia sebagai seorang, sebab itu saya enggan menggunakannya sebagai sesuatu untuk menggambarkannya.

Dengan ulang tahun ke-19 Hallee yang akan datang, Rebecca berharap dapat membuatnya ini hari lahir yang paling bahagia lagi untuk sepupunya. “Saya suka banjir peti mel dengan kad hari jadi, dari seluruh!” Dia memohon. “Hal suka mendapat surat-ini akan menjadi hadiah ulang tahun terbaik yang boleh dia minta.”

Sejak pos Rebecca telah dikongsi lebih daripada 150,000 kali, kami yakin ulang tahun Hallee akan lebih baik dari sebelumnya! Jika anda ingin menghantar anak remaja kad hari lahir, Rebecca memberikan alamat berikut di posnya:

Hallee Sorenson

34 Wellesley Way

Bangor, ME 04401

Mempunyai hari jadi yang bahagia, Hallee!

(h / t WMUR)

Ikuti Hari Wanita di Instagram.

Loading...